Segsöndag.

        2010-01-03 @ 20:59:40 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Hello!
Blev inget uppdaterat igår. Vi körde hemifrån vid 08 på morgonen och kom hem vid åtta på kvällen, och då var jag helt vråålslut. Vi var som sagt i småland på lite shopping. Vi åkte till Kosta outlet som jag var på för någon månad sen också. Är ju på jakt efter en Odd Molly jacka. Men det fanns ingen, inte i min strl iaf. :/ Lite surt. Jag köpte bara en skjorta från Fröken söt. Så gulligt märke :D Jättefin, blommig, med rosett. Hittade ingen bild på den på deras hemsida. Kanske tar en bild och lägger upp här sen

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har pluggat en del. Varit och handlat, kollat på film nyss - Gothika. Jag vet att jag har sett den förut men ändå minns jag inte hela. Skumt. Bra är den iallafall. Humhum. Ska snart ta en dusch, och sen blir det väl läggdags för moi. Projektgruppsmöte imorgon med vår handledare. Dock inte förrän 09.30. Skönt med sovmorgon.

Ska lägga upp min Odd Molly kofta på tradera sen också. Har tagit foto men orkar inte lägga upp något nu. Slänger upp en länk sen om någon är intresserad :) Den är lite för liten för mig, känns inte bekvämt liksom. Känns som jag kan använda dom pengarna till något annat ist. Ajah.

Jag är helt svullen i min vänsterarm. Har ett fett blåmärke där också. Gissar på att även armen fick sig en rejäl smäll på nyårsafton.

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0