Like a lovesick crack-head

        2010-02-22 @ 17:58:00 | Vardagligt | Kommenterer (2)
Det var så längesen jag loggade in här så jag hade nästan glömt lösenordet hit.  Jag har inte kännt någon bloggande-energi på väldigt länge och jag önskar verkligen att jag kunde få tillbaks den igen.. men just nu känner jag faktiskt... nada. Vilket är synd. Jag funderar på att starta en helt ny blogg, men vi får väl se hur de blir.

Vad har hänt på senaste då.. hm.. inte så förskräckligt mycket. Det har varit en hel del skola som vanligt, vi fick ihop vår rapport i fredags, hade redovisning idag. Det gick väl bra med tanke på att vi var 3 av 7 st i gruppen som var närvarande :P Stackars sjuklingar, mycket skit som går nu. På tal om det så började jag känna av början till en rethosta igår och jag hoppades på att den skulle försvinna igen, men icke. Idag är den värre. Tack och lov för panodil säger jag bara..

Nu blir det vila som gäller resten av dagen för mig, jag är helt ur form. Igen.
Imorgon blir vår hemtenta utskickad. Första tentan! Men jag känner mig lugn, än så länge. 2 frågor juridik och tre frågor politik. 2 a4-sidor på var fråga. Jorå, de ska nog gå bra. Tur vi har typ tre veckor på oss. Har ingen lektion förrän tisdag nu så jag ska försöka jobba på med tentan så mycket det går, skönt att sova ut lite om morgonarna också :)

Annars då.. förutom skola.. kollade film i fredes & käkade tacos med Catrin. Mycket trevligt :) Vi såg "från andra sidan" iiih, läskig film. I min mening iaf :P På lördagen så var man hos Tessan på piratfest. Mycket skoj :D Jag såg för jäklig ut i min piratmundering, men men, hoho! Skepp o hoj! På söndagen låg jag helt utslagen hela dan i princip (och kollade på massa Vampire diaries). Det var då jag kände på mig att jag skulle bli sjuk också..

Nee nu ska jag lägga mej & vila en stund innan jag fryser ihjäl.
Och just ja - får inte glömma säga att jag köpte en ny liten mini-laptop i torsdags! Och jag är totalt kär i den. :) Perfekt att ha med sig till skolan osv! Jag trodde jag skulle tycka det var jobbigare med mini-laptop just när man ska skriva och så, men denna är kanoners. Den har ett tangentbord på 92% av en normal storlek vilket är superbra. :D Sen är den ursöt och barbierosa förstås, med massa mönster på locket. Me love ;) Den går fint också! Mycket mycket nöjd.

Kanske det kan bidra till att jag får lust att blogga mer.. vi får se... ;P


I skolan..


PUSS&KRAM.


Kommentarer
Sandra S

aaaah, inte MSN iskolan väl ;) hihi.



miss u lovely



2010-02-22 @ 19:27:15
URL: http://soderling.webblogg.se/
M-- Mamma till Ian

Hej gud vad längessen jag kommenterade här :) skulle höra med dej om du fortfarande säljer bloggdesigner? min e så himla gammal.



Kram



2010-02-22 @ 20:48:24
URL: http://bebisdecember.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0