My own personal brand of heroine

        2010-02-24 @ 19:41:44 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Snörvel och host. Ännu en dag med vila... jag är så uttråkad! Finns ingen som vill underhålla mig heller. Buhu.

En glad nyhet är iallafall att pappa köpt en ny dator till sig idag, vilket betyder att jag fått hans gamla. Och den är fasicken icke dum att ha! Den är ju hundra gånger bättre än den jag hade, minst. Så lite mer happyface på mig idag än vad det var igår. Ska få igång photoshop så snart som möjligt så jag kan börja jubba igen! Wieehoo.

Fick hostmedicin igår, så jag sov som en liten gris natten tills idag. Skönt! Det är guld värt med sömn när man mår som en vissen paprika. Det är tydligen morfin i den här medicinen så den lugnar rejält. Wünderbart.

Har baraaa vilat idag, och tömt pappas (LÄS: MIN!!) dator. Anpassat den mer för mig (dvs infört massa rosa och fluffigt och störigt gulligt, yes). Har även sett på New moon för sidådär 12:e gången. I slutet av mars kommer den på dvd så man slipper se den i en vedervärdig kvalité fler gånger. TJOHO!

Ska lägga mej i tid idag känner jag. Imorgon ska jag träffa några av mina kära gruppmedlemmar och försöka diskutera frågorna till hemtentan så att vi förstår dom bättre. Bra, för åtminstonde en fråga är HELflummig för mig. Måste försöka förstå den på rätt sätt om det här ska bli något bra.


Sen kanske det blir en liten shoppingtur. CSN imorrn ju! ^^,




Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0