Alla hjärtans (skit)dag

        2010-02-14 @ 21:33:58 | Vardagligt | Kommenterer (0)

.. Kan jag inte säga att jag har firat. MEN.. ni som har någon andra hälft att dela den med, hoppas att ni haft en mysig och underbar alla hjärtans dag. :)

Eftersom jag är singel i all ära skänker jag idag all min kärlek till min underbara och bästa familj i hela världen, samt mina goa och fina vänner! Ni är dom bästa som finns, utan er skulle jag inte våga andas. Jag behöver inte nämna några namn, ni vet vilka ni är! JAG ÄLSKAR ER.

Kollar på Harpers Island nu, så jäkla bra serie som jag börjat följa nu.
Sen ska jag sova, upp tidigt imorgon, skola 08.30.



Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0