Sagan är slut, jag sätter punkt för sista raden

        2010-02-23 @ 23:35:11 | Tankar & känslor | Kommenterer (3)
Mår inte hundra för tillfället... det pendlar mellan att vara arg till att bara vara helt ledsen. Ledsen för att det ska behöva bli så här, sluta så här. Det hade inte behövt vara så. Arg. På mig själv, för jag låter allting gå för långt, alltid, har svårt att inse. Jag förstår mig inte på folk, hur man kan såra och bete sig som en idiot om och om igen och aldrig förstå? Jag är trött på att ge chanser hela tiden och alltid vara så jävla godtrogen, förlåta allting. Det slutar alltid så här - jag känner mig som en jäkla blåst idiot som bara tar emot skit. Så här i slutändan så inser jag dock alltid att det inte är värt det.

Jag har fått nog nu. Det är inte jag som förlorar på det. Bland det svåraste som finns här i livet kan vara att släppa taget. Men jag gör det nu, för jag orkar inte mer, mitt tålamod och mina krafter är slut.

Second chances doesn't matter, people never change.

Kommentarer
Therese

gumman då :( vad är det som hänt egentligen? avskyr att läsa dina rader när du mår dåligt.



2010-02-24 @ 12:25:51
Therese

Sv: ja jag gillade inte namnet på den gamla haha ;) sen gillade jag inte att min brors tjej satt och läste den heller för att enbart leta fel.



Ok, ja sånt kan gå en på nerverna. Jag avskyr att du ska bi sårad hela tiden :( och jag håller med om det du skrev; att folk inte fattar att dem sårar och bara gör om det.

MEN DU ÄR STARK KITTY <3 fokus på din utbildning och de som betyder nått för dig :)



Jo med bebis är det bra, ska snart till bm och lyssna på den lilles hjärtljud, sen i slutet av mars är det dags för ultraljus och det längtar jag efter.



2010-02-24 @ 12:52:47
Tess

Hej du...Låter inge bra. Man ska inte bry sig om sådana människor. Hoppas att inget allvarligt har hänt..=/ Försök att inte lägga energi på sådana människor. Lägg energin på dig, skolan och de som betyder något för dig. Försök att fokusera på något annat..

Sköt om dig

KRAAM



2010-02-24 @ 19:36:56
URL: http://tessbloggar.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0