You can't boogie with the boogeyman

        2010-02-13 @ 17:00:45 | Vardagligt | Kommenterer (2)
Jag skulle egentligen suttit barnvakt till min systerson idag, men det blev ingenting. Han har kräkts och hade feber, den lille stackaren :( Hoppas att han mår bättre snart, lilllplutten.

Jag stack ner till gymmet istället. Fast först var jag inne en sväng om på Meddo & solade också. Skönt! Somnar ju alltid så gott, sen vill man aldrig gå upp när det slocknar igen.. På gymmet sen blev det iallafall 1½ timmes träning, riktigt skönt var det idag! Brände ca 750 kcal. Inte illa tycker jag! Men det behövdes för jag syndade faktiskt LITE igår.. fast inte så mycket, så det är jag stolt över. Måste unna mig nåt litet ibland annars så blir livet rätt tråkigt. :) Vägde mig igår och jag har gått ner 2 kg! Happyface. Nu gäller de bara att fortsätta i rätt riktning.

Var i Danmark igår en sväng, det var mysigt, men kaaaallt! Roligare att åka dit när det är lite varmare. :/ Jag vill ha vår nu.. Trött på vinterjackor, varmfodrade stövlar, vantar och mössor! Nä, converse, skinnjacka och liknade skulle jag hellre vilja ta på mig.

Blir en fortsatt lugn kväll för min del, imorgon hade ja tänkt plugga lite. Har en del i skolan nästa vecka, redovisningar och rapportskrivning.. yes yes.

Blir ingen mello ikväll, bara skitartister i min mening. Dogge doggelito, tss, han klarar jag mej faktiskt utan. Blir nog film istället. Nån som har nåt bra filmtips? Såg faktiskt en skitbra film (skitbra enligt mig iaf..) igår. "A perfect getaway" hette den. REKOMMENDERAR! :)








Kommentarer
Catrin

Shiet va du e dukti =)



2010-02-13 @ 17:44:04
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
Sebbe

Glöm att du hunnit se alla dem jag radade upp. :P Bara att sätta igång



2010-02-13 @ 19:06:28

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0