Nyårsafton 09/10

        2010-01-01 @ 21:19:02 | Bilder | Kommenterer (2)

God fortsättning allesammans.
Nu har huvudet börjat återställa sig sedan gårdagen. Åkte till Bjuv runt fem och då åt vi lite god mat och spelade kort några stycken. Sen började fler och fler folk droppa in och festen var igång. Hade roligt mestadels av kvällen, det blev lite tjaffs och sånt där onödigt men så kan det bli ibland. Jag och Jerry och en annan tjej ramlade i köket, jag slog i bakhuvet i elementet och Jerry slog huvudet rakt i stengolvet, så han fick en fet bula i pannan. Awh ;/ han fick sitta med ett paket bacon och kyla ner bulan. Haha. Vi åkte hem redan vid halv två & sen kom min syster och hämtade mig hos J idag. Tvingade min syster att köra inom BK så jag fick mig en god Whopper meal med. Somnade och sov tre timmar när jag kom hem, de var välbehövt :P Sitter och slappar framför teven nu, ska nog snart gå och lägga mig. Imorgon ska jag, mamma, pappa och syrran åka till Kosta (utanför Växjö) tidigt. Shoppa lite Odd Molly har jag tänkt ^^


Här är lite pics från igår, sjukt drygt att ladda upp bilder på bloggen när man får ladda upp en och en, så det blev inte så många. Men anyways.




 

 

 


Kommentarer
lovisa

snygg blogg :)



2010-01-02 @ 21:56:02
URL: http://chaitjej.blogg.se/
therese

har du inget löshår i gumman? hmm det har blivit så konstigt att kommentera här. allt är liksom en länk för mig ?



2010-01-03 @ 15:34:28

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0