Nu är jag tamejfan arg.

        2010-02-23 @ 21:56:55 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Jag tog mig samman och skulle påbörja en ny bloggdesign. Satte laptopen (min gamla) i sängen medans jag skulle hämta kylplattan. Kommer tillbaks, snubblar på sladden på nåt vis och drar ner datorn på golvet. Krasch! Skärmen blir svart och flimmrar. Ajöss gamla dator!

Datorn skiter jag i egentligen. Men alla bilder och annat som jag har där i lär jag inte se igen... + att jag kan inte ha photoshop och annat i den här lilla pluttdatorn, för det klarar den inte. :( Så det lär väl inte bli någon ny design. Får se om pappa köper en ny till sig snart, för då kanske jag kan ta den han har nu...

GAH jag blir så jävla arg på mig själv, jag är så JÄVLA klumpig. Kan fan inte göra nåt rätt.

Tur man har hostmedicin med morfin i så man kan lugna ner sig lite.
Fan. Helvete. Skit.

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0