Saltwater

        2010-02-23 @ 10:49:13 | Vardagligt | Kommenterer (2)

Då var det en ny dag igen. Vaknade runt 9 redan idag. Varför kan jag inte sova när jag FÅR? Mår som en vissen paprika idag. Började få ont i bröstkorgen/lungorna igår kväll innan jag gick och la mig. Känns dock inte så farligt med det just nu. Är mest hostig och trött. Fast faktiskt ganska pigg. Ska ta denna dagen till att bara vara inne i värmen och vila, så kanske kanske, skiten försvinner.

Blir väl att glo massa film idag och dricka en jäkla massa te. Har lite filmer färdiga att se: Bröllopsfotografen, bedtime stories & american summer. :} Ja jag vet, jag är sent ute med att se vissa filmer men sån är jag. Awwh, vill se mer mer mer av Vampire diaries. Men jag klarar inte att se engelsktalat utan text. Lat? Bortskämd? Oh yes. Jag är verkligen beroende av den serien nu. Damon bad boy, sååån heeetis..




Kommentarer
Catrin

Gilla filmen nr 1 förresten! HEEET!!! ;) mums :P



Tråkigt att du mår som en paprika :( hoppas de blir bra snaaart!! ses snart nån dag!?

PUSS



2010-02-23 @ 14:28:21
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
Liin

Finns med Swesub på piraten :P =)



2010-02-23 @ 18:11:50
URL: http://fruliniz.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0