Vanilla twilight

        2010-01-31 @ 22:07:53 | Vardagligt | Kommenterer (3)

Är nyduschad & har precis lagt mej i sängen.
E ganska trött och schleeden idag måste jag erkänna.

Helgen har varit riktigt nice! I fredags var jag ju först på 2-årskalas. Sen tog jag tåget från Bjuv till Kristianstad, och jag hade tur för alla andra tåg förutom mitt var tydligen inställda (det snöade och blåste satan i de). Kom fram till Sandie vid nio, vi gick och hyrde film sen åkte vi hem & kolla på den och åt massa godis & myste. Sen på lördagen blev de lite partyparty. Jag och S gick hem från krogen vid 3 på natten, fyfaaan va kallt säger jag bara! Sandra bara, "shit kolla mitt hår, det är helt vitt" .. Haha. Vi hade fullt med frost i håret och frös så in i helvete om benen, tappade känslen helt typ. Båda hade ju bara strumbyxor (ja allså, kjol och klänning också naturligtvis, men ni förstår)l. Men vi överlevde. Åkte hem imorse & stackars S skulle iväg å spela fotbollscup. Awh. Ville INTE byta plats me henne direkt. Hihi.

Har pluggat lite nu, ska ha redovising imorrn i skolan.
Ska snart nanna tudde.

Tack för en underbar helg snäckan, JAG ÄLSKAR DIG.

 



Kommentarer
johanna

sjukt kul att träffa dig johannah :D hoppas du hade roligt :)



2010-01-31 @ 23:58:59
URL: http://kalaspuffad.blogg.se/
S.Söderling

Taaaack själv baby! hoppas du kommer till November lovet hihi.. <3 älskar diiiig



2010-02-01 @ 16:19:02
URL: http://soderling.webblogg.se/
S.Söderling

DU E FINAST GUMMAN! ♥



2010-02-01 @ 17:52:07
URL: http://soderling.webblogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0