Sweet sunday.

        2010-01-24 @ 21:29:47 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Då var det söndag........ redan.
Jag HATAR söndagar. Som ni som känner mej redan vet.

Jag vaknade, natten till idag, av att jag hade ont i bröstet. Samma sida som.. hjärtat. Det stack liksom. Och kändes konstigt. Blev rädd och nojjig. Var nog vaken en timme. Men sen somnade jag om. Hade lite ont i morse men sen gick det över. Tog pulsen och den var inte speciellt hög. Den ligger för det mesta runt 80 nu, som vilopuls. Och det är väl inom den "normala" gränsen. Jag tycker det är så läskigt när det har med hjärtat att göra. Kroppens viktigaste organ. Huvva.

Igår var jag, mamma, syrran och hennes barn på Väla en svängom. Det var mysigt, blev dock inte mycket shoppande då pengarna inte trillar in på mitt konto förräns imorgon. Oh well. Det blir inte så mycket shopping iallafall den här månaden, känner jag. För mycket utgifter nu. Tyvärr :((( Bland annat ska jag till frissan på onsdag. Där ryker en del pengar. Men det är... viktiga saker, ju. :')

Hur nyttig har jag varit den här helgen tror ni?
Jag skäms.
Jag är en skam för mig själv.
Snart rullar jag fraaaaaaaaaaam.
Nåja, imorgon ska jag träna.
Hej och hå.


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0