Snökaos!

        2010-01-27 @ 21:54:19 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Är hemma efter en låååång och stormig dag.
Föreläsning 9-16, eller ja det blev 9-15 eftersom det var riktig snöstorm och det är många som pendlar i klassen, och dom ville såklart försöka ta sig hem innan det blev värre. Sen gick jag runt i stan en och en halv timme, det var inte lönt att åka hem eftersom jag skulle till frissan halv fem. Och det var ju inte direkt promenadväder om vi säger så. Rena rama snöstormen. Man såg nada. Hur som haver, kl 20 var jag klar hos frissan och åkte hem. Så nu är jag helt fääärdig. Håret blev för övrigt superbra. :D Som vanligt, på CATFLASH. :) Bild får la fixas sen!

Blir ingen skola imorgon, pga vädret. Så ja ska väl bara träna, sola och kanske en sväng på IKEA. Jag måste köpa en ny lampa och så. Sen måste jag nånstans och hitta en present till min systerson som fyller 2 år på fredag. Lillpluttis! De e svårt å köpa till en unge som har allt. Han har ju ett helt rum fullt med leksaker (och lite därtill). Vi får se va de blir...

Nu ska jag tvätta bort mitt smink, hoppa i myskläder och slänga mig i soffan! Sen ska jag ligga där tills jag däckar. :)


Snökaoset ser inte så farligt ut på denna bilden, men det var SNÖKAOS!



Mosters lille ROCKSTAR! ;) <3
2 år.. de e ju inte klokt va tiden går snabbt.





Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0