Nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyys.

        2010-01-22 @ 20:09:53 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Sitter och kollar på Lyckohjulet på trean. Har kommit fram till att jag INTE gillar Hannah Graaf. Usch. Sättet hon pratar och rör sig på... divaaaaaaaaa! Passar inte alls som programledare enligt min mening. För övrigt tycker jag att jag är helbra på att komma på orden. ^^

Det blir en lugn helg för mej (som om jag brukar ha nåt annat nuförtiden). Ska till Väla en sväng imorgon annars har jag inte så mycket planerat. Måste läsa lite tråkiga böcker tills på måndag då vi ska ha föreläsning. ZzZ. Ser jag fram emot!

Jag körde hårt på träningen idag. Så skönt! Firade med tre ballerinakex nyss. :O Jaja, NÅT gott får man unna sig när det är freeeeeedag! Tre ballerinakex = 210 kcal. Bara så ni vet. Kalorier är bland de värsta jag vet. Ska undvika att stoppa i mej för mycket nu. Jag måste åtminstone gå ner 7kg tills sommaren om jag ska kunna må bra med mig själv. Och när jag har gått ner dom kilona ska jag fokusera på att trimma upp kroppen, liiite mer synliga muskler och fastare rumpa, mage och lår. Jatack! :)

Nu ska jag poppa lite popcorn, sen se på film - Sommaren med Göran.

PUSSELITUSS!


Kommentarer
t a k a i ♥

svar:

vi kan väl gifta oss nu? :D



2010-01-22 @ 20:37:28
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0