Nostalgikick

        2010-01-04 @ 23:35:38 | TV / film | Kommenterer (2)

Varför kan inte SVT och TV4 fatta att man ska börja visa repriser av 2 av de allra bästa svenska serierna som gått på tv? Rederiet och Tre kronor! Det vore alla tiders.  Oj oj vilka minnen dessa serier väcker. Jag är ju uppväxt med dom! :} Satt bänkad varenda vecka. Andra svenska serier jag också följde var ju.. Vänner och fiender och Vita lögner. Ja jisses. Alla dom serierna verkar bara ha begravts. Hoppas dom dyker upp någon gång igen. Speciellt Rederiet och Tre kronor hade varit roligt att se igen, från första början. Haha naw, Sten Frisk, Mimmi & Reine, Gunvor & Verner, och sen Reidar, Joker, Uno och alla dom! Saknar.

 

 Ba da ba da ba da ba - ba da ba da ba da ba!




Kommentarer
Therese

jag sitter bänkad vid youtube. alla avsnitt av tre kronor finns där^^



2010-01-05 @ 01:00:36
URL: http://fluffydeamons.blogg.se/
p u s s y d o l l

Åh Rederiet!! Jag hoppas verkligen att hela den serien kommer ut på en jättestor DVDBOX :D PUSS



2010-01-06 @ 10:00:56
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0