Mjau mjau puzikat

        2010-01-10 @ 14:37:30 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Tjuhuuu!
Vad är det med mig och söndagar? Jag tror jag är allergisk mot dom. Helst skulle jag vilja gå runt i pyjamas hela dagen och inte göra nånting alls tills dagen är över. Men så kan man ju inte ha det (?). Har varit duktig och städat, tagit bort allt som har med julen att göra (duk, gardiner, tomtar och troll), bäddat rent i sängen, dammsugit och haft mig! Tro mej, jag är motsatsen mot pedant, jag är stökigare än någon annan i vanliga fall, men gud va skönt det är att ha uppstädat! Mår mycket bättre när jag har fint och rent runtomkring mig. Det knepiga är att hålla kvar den där nystädade känslan  

Nu ska jag gå och klä på mig (har faktiskt pyjamas på fortfarande..) sen ska jag gå till Citygross och handla lite. Det blir kyckling och klyftpotatis till middag idag ♥





Kommentarer
Catrin

Vad fin din design blev :)

Den dagen du beskrev att du önskar söndagar var beskriver ganska bra min dag iaf :P hihi

Men du har vat bra duktig idag, måste jag säga ;)



2010-01-10 @ 17:01:22
URL: http://catrinlilla.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0