Maybe together, we can get somewhere?

        2010-01-11 @ 14:21:18 | Vardagligt | Kommenterer (5)

Söndagar och måndagar ÄR INTE mina dagar. Men man får göra det bästa utav det. Hittills har min måndag varit ganska.. tråkig. Har ätit frukost, kollat på Tre kronor, pluggat, gjort mig i ordning. Min syster ringer snart, hennes pojke ska till tandläkaren idag, och jag ska följa med dom.


Imorgon blir det skola igen. Vi ska på studiebesök på sjukhuset här i Helsingborg. Det ska bli intressant. Se medicinska sekreterare in action så att säga. Sen efteråt ska jag äta lunch med min projektgrupp, också ska vi ha ett möte. Vi ska ju ha redovisning på fredag. Så det är fullt upp denna veckan. Jag ska skriva sammanfattningen på vår rapport. På svenska och eventuellt engelska. Jag tycker allt är jobbigt som fan innan man väl kommer igång. Jag är ganska nojjig och vill att allting ska bli så bra som det kan bli, så jag kan sitta och skriva om saker hundra gånger innan jag verkligen är nöjd. Vi får se hur det går.. Just redovisningar tycker jag fortfarande är skitjobbiga. Men som min lärare sa så är det en ytterst liten skala som verkligen 'gillar' att redovisa. Det är ganska jobbigt för de flesta människor. Man tränar och tränar genom att göra det, men jag.. ja. det sitter i, liksom. Kommer aldrig ifrån det helt. Men jag bara kör på, man gör sitt bästa, mer kan man inte.


Längtar tills den 25:e, då får jag förhoppningsvis CSN-kortet så att jag kan börja träna! Ska köpa helt nya träningskläder + träningsväska, så blir jag nog lite mer peppad till att knalla ner till gymmet. Hoppas jag.


Gah, så hungrig jag blev nu. Får gå och trycka i mig en macka eller något..
Jag kollade nyss bloglovin' och INGEN har lagt till mig? Haha. Thanks ;D





"Vet du vad folk kallar dej? Mälarbocken!"



Kommentarer
PinkNation

Sv; Jag såg den jackan överallt men bara i Sthlm. :/



Jepp den digitala är från Tretton :D



2010-01-11 @ 14:33:38
URL: http://pinknation.se
PinkNation

Sv; Hmm .. jag tror den kostade 2000 ^^



2010-01-11 @ 14:45:51
URL: http://pinknation.se
Veronica

Sv; jupp! Så gör vi ;D haha!



2010-01-11 @ 15:29:17
URL: http://sstromberg.blogg.se/
S A N D R A

sv: tack :D



2010-01-11 @ 18:47:01
URL: http://sandr4.blogg.se/
Veronica

sv; hehe! ABSOLUT. ;)



Ja de är trixigt med håret. De är sällan man blir riktigt riktigt nöjd. haha! Men man lär ju testa runt lite. :)



2010-01-12 @ 05:44:00
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0