I've got to clear my heart so I can give room for this feeling

        2010-01-09 @ 00:20:23 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Har inte hunnit uppdatera så mycket, har pillat med bloggdesignen massvis. Den är snart klar, så imorgon åker den nog upp. Börjar bli klar med beställningsdesignen som en tjej väntar på, stackaren har fått vänta i evigheter. Gah, tiden bara rinner ifån mig!

Känner att det börjar göra ont i min hals nu ikväll.. vill inte, har inte tid att bli sjuk nu. Hoppas de bara är nåt sådär tjohejsan-tillfälligt.

Aja. Nu ska jag gå och sova. Uppdaterar mer imon och lägger förhoppningsvis upp nya designen då.

POUS!

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0