Hey you, get off my cloud.

        2010-01-12 @ 21:27:58 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Gokväll alla.
Vaknade imorse och var SJUKT trött. Snoozade runt sisådär en halvtimme, innan jag gav mig själv en bitchslap och sa att nu får du fasen ta mig ta dej samman och gå upp. Åt frukost, slängde på mig kläder, promenerade till bussen. Gick från söder upp till sjukhuset, det blåste och snöade lite, svinkallt. Mina ögon rinner gärna när det är kallt, vilket är duktigt irriterande. Ser ut som jag gråtit jättemycket när jag varit ute. Kan inte ha för mycket smink för det blir bara sabbat liksom. Haha. Hursomhelst, så började hjärnan vakna till liv när vi väl var på studiebesöket. Det var givande och trevligt. Nu är man bara så sugen på att gå ut på LIA:n! (lärande i arbete, praktik). Tror vi ska ut vecka 12 eller 13. Vet inte riktigt var jag vill göra den ännu. Får börja tänka efter ordentligt nu känner jag.

Sen tog min grupp en lunch tillsammans, och avslutade med gruppmöte. Jag var helt slut i huvudet och jag har min del kvar i arbetet som är en väldigt viktig del - sammanfattningen, så jag känner mig lite stressad och pressad. Men det ska nog bli bra. Kom hem från skolan och gick och la mej direkt, hade en sprängande huvudvärk. Sov så dåligt natten tills idag, låg bara och vände och vred på mig. Tänkte börja skriva idag men jag tar hela dagen imorgon till det istället, jag kände att skulle jag börja idag så hade det INTE bli något bra resultat. Ska bli skönt när allt är klart och vi har gjort redovisningen! Kommer nog ta ett tag innan man kommer in i det här.

Gah, så trött så trött, lite ledsen och förvirrad, tror jag gör bäst i att gå och lägga mig snart och se fram emot en ny dag imorgon istället. Yeey yey. Nu ska se klart "såld på hus" .. tycker det är ett intressant program, och ikväll är dom i Helsingborg. Finaaaaa bostäder.

Hoppas min jacka kommer med posten imorgon <3

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0