Helvete.

        2010-01-28 @ 14:29:05 | Vardagligt | Kommenterer (2)

Vilken härlig dag (nu klagar jag IGEN). Nej men det kändes faktiskt som den här dagen skulle bli bra. Fast det ändrades snabbt. Först vaknar jag av att mina grannar spelar något som låter som turkisk techno på högsta volym. VEDERVÄRDIGT. Detta var klockan halv sju imorse. Har folk ingen respekt alls? Jävla idioter. Jag fick gå och lägga mig i ett annat rum och somnade långt om länge om en stund till. När jag vaknade kände jag mig pigg och glad och var på strålande humör. En halvtimme senare känner jag ett migränanfall komma smygande. Fick ont i vänster sida av huvet, som vanligt. Proppade i mig panodil som inte hjälper ett dugg mot själva smärtan, fast hindrade mig från att få ett fullt ut migränutbrott.

Fick ligga i sängen och dra för persiennerna helt enkelt, måste ligga i helt mörkt rum och ha knäpptyst runtomkring mig annars dör jag. Mina migränanfall brukar va hemska, jag ser oftast ingenting, har döont så jag håller på att spy (ja ibland spyr jag faktiskt också), tappar känslen i olika delar av kroppe osv. Jag hatar det! Idag kände jag 'bara' smärtan. Och som sagt, panodil är kasst. Migränmedicin som är utskriven av läkare är den enda som hjälper, och det hade jag ingen hemma.. dessutom kostar de tabletterna typ 200 kr styck. Sjukt! Hittade mammas värktabletter och läste på bipackssedeln, å där stod att man kunde ta dom mot migränanfall, vilket jag då gjorde. Känner mig inte helt hundra men jag har legat i sängen hela förmiddagen, orkar inte bara ligga och glo. Har fortfarande ont och känner mej konstig i kroppen. :( Mår illa emellanåt.

Får se om jag orkar med till IKEA.
Måste köpa present till Ville också.



JÄKLA SKITMIGRÄN!




Tog bild på hur mitt hår blev.. kanske inte den bästa men ajah.

 

 


Kommentarer
Catrin

Tråkigt när man inte mår bra!



Fint håret blev :D



2010-01-28 @ 22:28:38
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
S.Söderling

Fiiiint ditt hår var gumman!! finaste johannah'n <3



2010-01-29 @ 13:59:38
URL: http://www.soderling.weblogg.se

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0