Goodnight sweetheart, goodnight.

        2010-01-10 @ 00:49:41 | Vardagligt | Kommenterer (5)

Vilken degig lördag. Ska nog snart krypa till kojs. Jag får ångest om jag går och lägger mej för tidigt en lördag. Haha. Men nu börjar det bli tungt i ögonlocken. Man är ju inte 20 längre...

På tal om det. Tänka sig att jag fyller 25 i år! Helt galet. Jag känner mig ärligt talat inte än dag äldre än.. ja, 18? Ingen tror ju att jag är över 20. Folk blir oftast chockerade när jag talar om min ålder. Jag vet inte vad det beror på? Alla busschaufförer till exempel, de tror jag åker på ungdom när jag ska åka buss. Visst, det är svårt för dom kanske att se skillnader när gränsen är så hög som 19 för ungdom-vuxen biljett. Men iallafall. Ja, man kan ju alltid hoppas att det där håller i sig när man fyller typ 50 också..

Satt och tänkte och drömde mig bort mot sommaren.. gud vad jag längtar! Ja, hela våren, och sommaren.. underbart! ♥ Har ju ganska långt sommarlov jag, slutar ju min första termin redan i slutet av april sen börjar jag inte förrän i augusti igen. Så ja, nästan 4 månader. Känns lite galet. Måste försöka hitta jobb iaf större delen av den perioden, för man får ju inget CSN då inte. Kan bli lite kaos. Måste försöka åka utomlands denna sommaren.. har varit hemma 2 somrar i rad nu. Längtar utomlands! Fast vi har pratat lite om att dra till Thailand hela familjen, mot slutet av året. Alla i min familj fyllde ju jämt förra året, förutom jag och min systers sambo, vi fyller jämt i år. Så vi tänkte slå samman alltihop och åka allesammans sen då. Vore underbart!! Men jag vet inte om det går, med skolan och så. Vi får väl se vad det blir. Just nu känner jag att jag skulle kunna åka utomlands när som! Bara komma bort från allt. Bort från kylan. Se och uppleva annan kultur. Känna lukten av sandstrand, saltvatten och sol. Oh oh oh...


Nej hörni, nu ska jag stänga av datorn. Den har varit igång väldigt länge nu, så den förtjänar lite vila.
Jag också! Är inte helt som jag ska i min hals.



GOODNIGHT! ♥










Kommentarer
Elin

Fin tröja gumman! Har en likadan vit, men den du har var jävligt snygg också :)



2010-01-10 @ 11:34:43
URL: http://www.elin-soderstrom.blogspot.com
Therese

hej gumman såg din kommentar nu. Jag lägger in en prinscreen på min blogg hur man får dem genomskinliga . pussssssss



2010-01-10 @ 13:01:00
S.Söderling

Men gumman, har du klippt dig ?? <3



2010-01-10 @ 13:36:05
URL: http://soderling.webblogg.se/
Mady

Det är likadant för mej alltid också :P så nu åker jag barn på bussen, haha! dom gnäller bara annars.. det jobbiga är när folk gissar på att jag är 16-17 -.- kanske för jag är så kort och liten till växten liksom, haha! ^^ men jag håller med dej - man får hoppas det håller i tills när man verkligen vill höra det ^^



2010-01-10 @ 23:49:49
t a k a i ♥

ääääääälskliiing <3<3<3<3

när ska vi giiifta oss? :****



2010-01-13 @ 20:12:06
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0