Föreläsning hela dagen..

        2010-01-25 @ 19:41:58 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Ligger i soffan och halvglor på Lyckohjulet och är på väg att somna hela tiden. Är duktigt trött. Haft föreläsning 10-16 idag.. Imorgon är jag ledig/har självstudier. Men jag ska iväg vid 12 för jag ska köpa en bok till skolan av en tjej också ska jag träna & sola tänkte jag. Blev ingen träning idag.. Jag är kass. Men jag kände VERKLIGEN inte för det. Noll energi. 

Har precis beställt gummistövlar. ROSA gummistövlar. How cute isn't that? :)
Kommer bli kanon till min jacka. <3

AAAAAAAAH jag somnar snart. Vill inte. För då kan jag inte sova i natt. Får hälla i mig lite kaffe eller nåt. INGET socker. Höll på att gråta imorse när jag knappt kunde knäppa mina favoritjeans :'( ÅNGESTÅNGEST. IMORGON SKA JAG TRÄNA HÄCKEN AV MIG!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0