I could be your melody, i can write you a tune

        2010-01-04 @ 16:13:21 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Jag är så trött, så trött. Varit i skolan har jag, det gick ganska snabbt, och bra. När jag kom hem somnade jag nästan direkt. Låg nästan i dvala känns det som >< och jag är fortfarande SÅ trött. Känns som all energi  har samlats ihop till en boll och studsat ur mig, långt långt härifrån. Kanske börjar bli sjuk? Inte mår jag bra iallafall

Nu har jag iaf självstudier fram tills på fredag. Så det är rätt lugnt. Men var ska jag få energi ifrån? Någon som vill skänka mig lite? Tycker inte alls om att vara så här seg. Sitter ihopkrupen i soffan med två filtar på, vilket inte hjälper alls, för jag fryser ändå. Borde kanske ställa ifrån mig laptopen och tända en lampa, helt mörkt i hela lägenheten. Min syster kommer snart hit tror jag. Hon skulle fixa något på datorn här.

Jag vill ta en fika med någon i veckan, men alla jobbar och har annat för sig. Hmpf! Ska kolla ifall busfabriken har öppet på onsdag, isåfall ska vi nog dit med syskonbarnen. Där är så roliiiigt! :] och motion får man om man ska springa runt i alla labyrinter med en vild liten tvååring. Vem behöver ett träningskort när busfabriken finns?

Jag är såååååååååå sugen på en kaffe latte. Men har inget hemma. Och går jag och handlar ramlar jag väl ihop innan jag kommer hem igen..

En pojkvän vore inte fel att ha nu. En sån där söt en, som masserar mina fötter, går och handlar kaffe till mig, värmer mig och peppar lite. Och kanske ger mej lite energi. Men nä, min prins kommer aldrig..





Kommentarer
Elin

Ingen länk till min blogg bland favvisar hun..? :( Puss!



2010-01-04 @ 19:11:01
URL: http://www.elin-soderstrom.blogspot.com

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0