GAH.

        2010-01-14 @ 19:00:57 | Vardagligt | Kommenterer (1)

TRÖTT, trött, trött!
Blir inte mycket aktivitet på bloggen just nu känner jag. Sitter och kollar över min del inför redovisningen imorgon. Jag hatar som många andra att redovisa men det är bara att ta tjuren vid hornen. Bara jag är väl förberedd så ska det nog gå bra. Ska vara glad när morgondagen är över!! Har ingen energi kvar, så trött så trött. Har knappt sovit de senaste tre nätterna. Helt hopplöst. Gick upp tjugo över fem imorse när jag började 9. Hoppas jag kan somna ikväll, behöver det..


Jag tröttnar aldrig på denna låten, den gör mig glad! <3
Längtar längtar längtar efter sommar och värme!



Kommentarer
PinkNation

Det går nog bra ska du se :) Håller tummarna. Puss!



2010-01-14 @ 22:08:14
URL: http://pinknation.se

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0