Brain freeze

        2010-01-13 @ 16:55:17 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Hej, är det någon som har sett min hjärna?

Har pluggat HELA dagen. Försökt få ihop en sammanfattning på vårt arbete som ska redovisas på fredag. Det har inte varit lätt kan jag säga. Prestationsångest x 1000! Men det blir väl så i början. Det är tufft innan man kommer in i pluggets värld. Jag har inte pluggat så intensivt de senaste åren. Och när man jobbar i projektgrupper handlar det om så mycket mer, jag kan inte bara göra det jag anser är rätt i mina ögon, utan jag måste se till allas synsätt och åsikter om det hela. Och det är inte lätt. Men men, man lär sig med tiden. Det är ju det de går ut på.

Nu måste jag ta en paus och ha en kopp kaffe innan jag dör ihjäl mig!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0