be-bop-a-lula hela jävla dan

        2010-01-20 @ 20:06:18 | Vardagligt | Kommenterer (2)

TJULAHOPP!
Dags för en liten bloggning känner jag.
Dagarna går så fort så fort, jag hinner inte med. Var och tränade igår igen, och pulsen höll sig mer normalt, skönt! Tränade runt 1,5 timme. Skönt. Jag vill gärna gå på pass sen också, men känner att jag vill komma igång lite med min konditon och få upp den först, annars ramlar jag väl ihop. Min kondition nu är pinsamt dålig. Och jag är inte ens rökare..

Idag blev det ingen träning. Jag var i stan, handlade åt min mormor och hälsade på henne. Sen promenerade jag till Ringstorp och tog en fika med Jessika hemma hos henne och Andrée, snackade lite skit :) Behövs ibland! Hoppas hon flyttar tillbaks till Helsingborg snart så vi kan ses oftare.

Imorgon ska jag va lite barnvakt först, sen iväg och träna på eftermiddan hade jag tänkt, samt sola för det hann jag inte med idag.

Jag funderar starkt på att beställa hem Zumba! Verkar va jävligt kul OCH effektivt! :D






Kommentarer
Sis

JAAAAAAAAAAAAAAA! ZUUUUUMBAAAAAA! Köp köp köp köp! Så kan vi zumba tillsammans....Zumba zumba sjunger zumba zumba....



2010-01-20 @ 22:28:34
Saadet

Najs blogg du har! Jag tycker att du ska delta i min tävling att bli veckans bloggare! Kolla in tävlingen här http://saadet.blogg.se/2010/january/tavling.html Kraaaam :)



2010-01-21 @ 15:57:41
URL: http://saadet.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0