And baby that's a case of my wishful thinking.

        2010-01-26 @ 10:30:46 | Vardagligt | Kommenterer (4)
Güttenmorgen.
Minusgrader ute och solen lyser för fullt genom fönstret. Fint. Men hur länge ska denna kyla sitta i? Jag vill ha vår nu! Bort med snön och kalla vindar. Där fick man för att man gnällde om att vi aldrig har snö här nere i skåne och aldrig får någon vit jul. Nu blir vi aldrig av med skiten..

VARNING FÖR GNÄLL.
Är allmänt less idag. Ingenting känns kul faktiskt. Vägde min frukost idag (!). Fyfan med kalorier det finns i en ynka, liten, jäkla frukost! Jag tycker inte ens jag äter mycket till frukost. Eller så äter jag kanske fel. Men jag är så kräsen på morgonen. Kan inte äta vadsomhelst, får inte ner det. Jag brukar käka yoghurt (Valio) med havrefras i. Också en hemmagjord latte till det. c:a 250 kcal UTAN en macka till! Vafaaaan. Tror jag får skippa den där latten. Jag tog en halv idag. 50 kcal. 2 dl yoghurt 130 kcal.  Tycker det är bra att väga och kolla kcal innehåll när man ska försöka gå ner i vikt. För det är då man inser hur mycket det finns i allt så man kan prioritera bort. Jag ska försöka hålla mig under 1000 kcal i dagsintaget nu. Får se hur det går. Dra ner på lattena, och kakor, godis, läsk och dylikt går fetbort direkt.

Nu ska jag gå och klä på mej och dra ner till stan. Ska köpa en bok av en tjej till skolan, som jag inte lyckats få tag i på biblioteket, suck. Sen träning och solning minsann. Gaah, jag är jättefattig den kommande månaden. Tråkigt. Det är liksom inte februari än och jag är redan pank. :/ Men men..

Nu ska jag sluta gnälla och göra mej i ordning.
BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäää

Kommentarer
Sebbe

Hahaa, snö är ju skitbra, imorrn kommer mer :D ..MYCKET mer :D fan om sommaren kommer igen det blir inte bra, varmt o jävligt, Hylla vintern!



2010-01-26 @ 19:34:17
t a k a i ♥

har en utmaning till dig på min blogg! :D



2010-01-27 @ 12:06:27
URL: http://takai.blogg.se/
Lissie

shit vilken fin blogg!



2010-01-27 @ 12:19:56
URL: http://lissielimelight.blogg.se/
Catrin

heej! skönt, då har du alla böckerna!

de där med pengarna känner jag igen ;)



2010-01-27 @ 22:17:10
URL: http://catrinlilla.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0