Sweet saturday

        2010-02-06 @ 11:05:14 | Vardagligt | Kommenterer (3)

Har precis ätit frullis och fastnade vid datorn. Ska snart lägga mej och vila lite igen och kanske kolla på nån film. Mår inte alls bra, och det är så jäkla tråkigt att bara ligga hemma och glo! Men jag har ju ingen ork att göra något annat. Jag skulle egentligen ut me 2 tjejer i klassen ikväll men jag får tråkigt nog stanna hemma ikväll :( Känner mig inte alls bra i halsen heller, och jag är så tröött så trött i hela kroppen. Så jag får stanna hemma och kurera
mej denna helgen känner jag.

Igår hade jag iaf skoj, var på after school me några av tjejerna i klassen efter föreläsningen. Först var vi på Harrys och tog ett par öl och cider sen skulle vi äta men alla bord var fullbokade så vi begav oss bort mot Telegrafen där vi åt mumma god mat (jag åt en JÄTTEnyttig nachos-sallald, yummi) och tog ytterligare nån öl ;]. Hade jättetrevligt, trots att jag inte mådde så bra.. Var helt slut när jag kom hem igår kväll, åkte hem lite tidigare.. hade ju varit på föreläsning i 6 timmar innan. Så idag blir det viiiilaaa vila... Och melodifestivalen ikväll blir de väl istället för utgång.

Min pappa är så kool ;D 
Igår så var där några ungar/ungdomar som hade kastat en snöboll i huvet på han. Så han hade tagit å kastat en snöboll tillbaks i huvet på den ena killen ;D "Jäävla gubbjävel" hade dom skrikit då, å sagt typ "kom an då" "JA KOM AN DÅ!" sa pappa tillbaka och började jaga dom och dom hade blivit rädda och sprungit därifrån snabbt som fan. Haha lille pappsen! ;D Som jag garva när jag fick höra det.


Kommentarer
Tess

Hej!

Låter jätte intressant..håller nu på att googla på skolor i närheten, vill läsa mer. =)

Du...försökt kolla på din blogg, men när jag går in tex i odd molly så kommer "side" ovanpå själva inläggen..så jag kan inte kolla på dina andra inlägg än de på framsidan...ville bara säga det så du vet...=)

Ha en myskväll

KRAAM



2010-02-06 @ 20:50:17
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Catrin

Hade kul igår, super roligt att du kom med iaf, trots att du inte mådde 100! får vi göra om när du e frisk igen!!

Kraam



2010-02-06 @ 21:48:26
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
t a k a i ♥

ahahahahhahaha pappor <3

min pappa vill vara en kobojsare



2010-02-07 @ 00:22:21
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0