Strong on the surface, not all the way through

        2010-02-11 @ 18:14:10 | Vardagligt | Kommenterer (2)
Ojsan hoppsan..
Här var det inte kladdat något på länge ser jag. :P Känner att jag inte riktigt har orken för att blogga just nu.. tyvärr. Inte tid heller för den delen. Det är mycket skola, plugg, föreläsningar samtidigt som jag varit hängig och krasslig. Därför blir det kassa uppdateringar.. har inte mycket att skriva om heller för den delen. Haha. Har liksom inte hänt så överdrivet mycket i mitt superglamourösa liv.. känner mig ganska omotiverad och oinspirerad..

Nåväl. Idag har man varit i skolan och sen var jag & Catrin å gymmade en sväng. Tiden går snabbare på gymmet när man har någon att snacka med. Hähä :P Kul att man kan peppa varandra lite, de behövs..

Idag är det fjärde dagen helt utan godis & annat skräp. Känns bra. Har tagit måltidsersättningar för de mesta om dagarna, bara ett litet mål "riktig mat" per dag. Typ soppa och surdegsbröd. Yiiihaaa. Men jag klagar inte, det är gott :) Plus massa frukt och så.. har nog aldrig ätit så mycket frukt som jag gjort denna veckan. Me like! Så nu jäklar är jag på G. Nu ska fettet bort.

Imorgon är de föreläsning på schemat, juridik denna gång.. *gäsp*. Känner mig sååå peppad. Nää. Ska nog sticka vid lunch iaf. Ska tydligen till danmaark. DET var längesen!

Börjar få panik för nu är det inte lång tid kvar i skolan tills sommarlov (vi slutar nämligen i april). Och jag har inget sommarjobb! Är alltid ute i sista minuten... de e ju SÅ.. JAG.

Jaja. Det löser sig. ;D
Nu - en kaffe? *gääsp*.

Kommentarer
Catrin

Asså, när man trycker på en av dina kategorier får man headern + de i sidan (vet inte va de heter) mitt i bilden, på texten alltså.. Kanske ska kolla om de bara e min data eller allas..

Ses på måndag!

kraam



2010-02-12 @ 20:30:09
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
Catrin

Ja, vi e så j*la duktiga i gymmet! + Kul att ha nån att snacka skit med :P hihi.. snart pengar så vi kan shoppa nya tränings grejer och få mer inspiration, najs!! =)

Kraam



2010-02-12 @ 20:31:39
URL: http://catrinlilla.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0