SNOWSTORM!

        2010-02-02 @ 15:19:42 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Jag hann precis hem från skolan innan snöstormen kom till Helsingborg. Huvva, vilket väder! Sitter under en filt nu och njuter av att slippa gå utomhus. Hoppas mamms och papps kommer fram bra på vägarna bara. Och att det inte händer många olyckor.. usch, obehagligt. Det kommer bli ännu värre hörde jag på radion nyss. Dom sa att det kunde bli det värsta snöovädret denna vintern. Efter 16 skulle det snöa mer och ikväll skulle det komma ÄNNU kraftigare snöfall. Skulle hålla på så ända tills midnatt tydligen. Och detta med en riktig jäkla blåst. Klass ett varning i hela skåne! Brrrrrrrr! FÖRSVINN! SO NOT NICE! :(


Kommentarer
Sandra (engla) Söderling

baby, kan inte du göra en ny design till mig? egentligen bara en ny header som matchar bakrundsfärgen.. som jag dessutom vill byta ut haha :D



love u



2010-02-02 @ 18:00:49
URL: http://soderling.webblogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0