Slut i rutan

        2010-02-01 @ 17:52:38 | Vardagligt | Kommenterer (3)
Jag är vidrigt, sunkigt, jäkla trött i skallen. Hade redovisning idag i skolan, gick väl bra. Sen föreläsning ovanpå de. Känns som det är väääldigt mycket i skolan just nu. Men de löser väl sig. POSITIVE THINKIN' BABY!

Sitter och äter halvtorr pytt-i-panna och dricker loka, samt försöker hålla ögonen öppna. Känner mig verkligen.. totalt borta i huvet. Frågan är då, varför sitter jag vid datorn nu? Egentligen borde jag bara göra mej själv & andra en tjänst gå och lägga mig och sova så alla slipper mig för jag känner mig jäkligt eländig och dryg för tillfället. Blahablabla. Sov kanske tre-fyra timmar natten till söndag, sen var jag igång hela söndan trots jag var sleten, pluggade lite och så inför redovisningen. Somnade vid 23, sov oroligt, gick upp 05.30. Så jag är trött-trött-trött. Alla omkring mig verkar bli sjuka men än så länge känner jag mig immun. Förkylningar och magsjukor. De smyger väl sig på mig när jag väl minst anar det...

NÄÄÄ sluta dryga nu johannah och gå och lägg dej.
Ber om ursäkt för detta skitinlägget. :)


Kommentarer
Catrin

vet verkligen hur de känns!! trodde jag skulle somna den där sista halvtimmen.. den va en PINA!!!



2010-02-01 @ 18:17:55
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
Svensson

Om det är nån tröst så jobbar ja 9 till 23 idag ;)



2010-02-01 @ 19:21:04
URL: http://msvensson.blogspot.com
B E C C A ♥

SV: Tack. Betyder mycket att folk som gått igenom samma saker delar med sig. Att man inte känner sig ensam.

Det är en familjemedlem. Ett djur är inte mindre värt för att det är ett djur. Tråkigt med folk som aldrig lär få uppleva den där villkorslösa kärleken.



2010-02-01 @ 20:19:26
URL: http://babiekills.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0