We all like to drive fast.

        2009-11-23 @ 00:35:04 | Vardagligt | Kommenterer (6)

Då var denna helgen också slut. Time goes by so fast...

Igår var jag och J på bio och såg New moon som sagt. Sprang på Tina och hennes pojkvän David inne på 7eleven innan filmen, när jag var & handla dricka. :] Anyways.. det var smockat med folk på bion.. aldrig sett så mycket folk därinne på SF som igår. Och det var ju inte ens premiär. Huvva!

Filmen då..
UNDERBAR. Jag trodde inget skulle klå ettan men jodå, tamejfan, den här var nog ett snudd bättre måste jag säga! Det hände lite mer kan man väl säga. Och slutet, gaah retligt, men härligt. Haha. Mer ska jag väl inte säga för er som inte sett den än. ;P

Det var fullt med fjortisar i salongen. Hade en blondin brevid mig som satt och sms:a under hela filmen. NOG gulligt. Henns j*vla mobil lyste upp hela tiden. GAH. Sen 5 minuter efter filmen börjat så kommer ett HÖGT pip (man kunde inte höra vad de sa under det pipet) över hela jävla salongen.. haha.. alla bara "MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH...." fast de höll bara på i typ 10 sek som tur var ;) Underbar film iaf, love it. Som ni ser inspirerade det mej till en ny bloggdesign idag också. Hihi. AWH, nu längtar jag bara efter nr 3! Såg ettan idag IGEN med mamma. Haha. Jag är ett freak, ja. Funderar på att läsa böckerna också. Önskar mej dom i julklapp. :]

Nu ska jag sova...
Imorgon ska jag & simma med Jessika & hennes syster. Nice. Ska även sola och kanske handla nån mer julklapp, får se. Måste posta paket som jag sålt på tradera också. Puh.



YEAH BABY! ♥
jag vill ha en alldeles egen Edward Cullen
som glittrar i solljuset och älskar mig villkorslöst...


Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Haha vi hade också jobbiga idioter i vår salong! :/

ÅH Edward. <3 Hihi.

Snygg din design blev btw :)



Haha du jag kom på en sak, får nog bli fikan nästa vecka. Jag har inte ett öre kvar. :s



Puss!



2009-11-23 @ 08:00:45
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Syster Yster

Hej sis! Jättefin bakgrund nu ju! Krammmmmis



2009-11-23 @ 09:24:34
t a k a i ♥

svar:

awh, taaack snygging :3

du är så GRYMT sööööt ^__^ <3<3<3

skulle döda för att se ut som dig :*



2009-11-23 @ 16:15:47
URL: http://takai.blogg.se/
Marcus

Din jävel! haha



2009-11-24 @ 10:57:06
URL: http://mberntsson.blogg.se/
emma

snygg blogg värkligen:D



2009-11-24 @ 23:34:15
URL: http://themami.blogg.se/
Caroline

Den är SÅ OTROLIGT JÄVLA CPBRA :'D

Vill se den igen, igen & igen :'(



2009-12-02 @ 19:26:28
URL: http://cariel.wordpress.com

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0