Tråka ihjäl mig.

        2009-11-13 @ 23:46:14 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Jag känner mig orklös och hopplös. De senaste två dagarna har varit helt.. off record. Säkert pga skitsprutan jag tog i onsdags. Jag har iofs inte haft så mycket bieffekter, mest haft ont i kroppen och varit trött och hängig.. men det räcker ju det med. Blä.

Har bara legat i sängen idag i stort sett. Jag tvingade mig själv att gå till affären i regnet för jag var tvungen att ha nåt att äta. Suck.. what a total waste of makeup today was. Jag gjorde hemmalagad pizza iallafall. Med chorizo, tomatsås, ost & lök. Yummie. Fast jag har total ångest nu. Åt också mitt favoritchoklad, Lindts mörka choklad med salt i.. men tjena självdiciplin. Suck. Men jag var tvungen att ha nåt gottigt till Idol jue. Eddie åkte ut ikväll. Han och Reza hängde löst. Det spelade mig noll roll vem av dom som åkte ut. Bäst ikväll var ju dock helt klart Calles & Mariettes duett (shit vad klatschigt rimmande jag fick till där). Jag gillar för övrigt inte Mariette annars men.. i den låten var hon grym. Fast att hennes hår är äckligt. No offense alla dreadsare där ute. Det är bara min åsikt. 

Tina bjöd me mig på filmkväll ikväll men jag var tvungen att tacka nej. Varit totalt off nu som sagt... Usch, känner mej tråkig! Hoppas verkligen att jag är piggare imorgon. Tänkte åka till väla då. Inte för att jag har några pengar att shoppa loss för, men en fika ska man väl kunna unna sig. Sen ska jag väl bara hem och tråka. Tråka tråka tråka! På söndag fyller min systers sambo år, så då ska vi dit på kalas. Sen ska jag stanna där över natten. På måndag blir det kyrkis med barnen plus att vi ska baka pepparkakor och så.

Jag ska nog sova nu. Jag borde verkligen det.
Har vänt lite på dygnet igen och det är jävligt dumt att göra det, de vet jag ju faktiskt om.

För tillfället är jag väldigt trött.. på mig själv, överhuvudtaget.  Innuti och utanpå.



Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0