The show must go on.

        2009-11-07 @ 09:17:56 | Vardagligt | Kommenterer (2)

Morrn.
Uppe med tuppen som vanligt. Kunde inte sova längre trots att det är lördag, nopes.
OMFG, jag börjar nog bli gammal. Hjääälp.

Jag tror jag ska klippa mig idag, lite. Jo det ska jag. Orkar inte ha det riktigt så här långt som det är nu..
jag sätter alltid bara upp det ändå. Det bara hänger & slänger annars, typ.

Men först och främst ska jag ta mig samman & gå en runda. Handla, och hämta ut våra Kent biljetter.
Jag la in 149 st kent låtar i min mobil igår. :]

Ska nog mecka lite med min blogg idag också. Känner för det.
Jag ska ändå hålla mig inomhus så att jag blir FRISK!

Hej&hå.




Julia har börjat vända sig för fullt nu, dröjer nog inte länge tills hon kryper rundor på golvet ;)


Kommentarer
S A N D R A

så cool blogg ! :D



fråga gärna något i min frågestund !! :*



2009-11-07 @ 16:38:22
URL: http://sandr4.blogg.se/
p u s s y d o l l

HAI sweety! Vad gör du nu på onsdag? Jag är ledig hela dagen. :]



2009-11-09 @ 08:46:15
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0