Sötningsmedel är BLÄ.

        2009-11-25 @ 13:13:21 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Jag var jättekaxig igår och talade om för alla att jag minsann skulle ta mej ner till simhallen TIDIGT idag och plaska några längder.. men icke. Har sovit grymt dåligt i natt pga magont. ;[ Fick värsta krampen igår kväll och började kallsvettas, blev först rädd att jag hade smittas av magsjukan men kom sen på att det säkert var pga allt sötningsmedel jag får i mej, har ju varit så förut flera gånger också. Min mage blir jetearg på mig och kaosar när jag t.ex dricker för mycket cola light eller tuggar sockerfria tuggumi (vilket jag då gjorde igår kväll). Jag läste någonstans att light-produkter inte är så farligt bara man inte tar dom för ofta, samt att man isf helst ska ta dom nära inpå en måltid. Men jag vet inte. Fick döont iaf och hade ont halva natten med, magen mullra och knorrade som satan! Haha. Min mage är jättekänslig mot sötningsmedel. Kommer ihåg att jag köpte 'sockerfritt' godis nån gång, då jäklar blev magen också förbannad på mig. Får ju så ont så jag kallsvettas, inte bra ><

Så idag känner jag bara för att ha en lugn hemma-dag. Tänkte kolla lite på Gossip girl som jag missat sisådär 5 avsnitt av (IGEN...) och så tänkte jag lägga in min f.d mobil på Tradera, den är ju fortf fin och fungerar bra så det är synd att den bara ska ligga här hemma och skräpa. Tänkte även ägna min lilla kropp lite skönhetstid, göra ansiktsmask, peela och skrubba lite. Vi får se. Just nu ligger jag bara framför laptopen, oväntat, haha... :]



Kommentarer
t a k a i ♥

söööti



2009-11-26 @ 12:28:17
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0