Save me from magsjuka PLEASE.

        2009-11-20 @ 08:44:16 | Vardagligt | Kommenterer (4)
Jag har lite ont i magen. Jag vill inte bli magsjuk! :'[

Fast risken är relativt stor att jag blir det. Stackars lillkillen här är jättedålig i magen. Stackare. Min syster börjar också bli dålig. Så det är väl bara en tidsfråga innan jag också blir det. Men än så länge så.. hoppas jag på att mitt magont är en inbillning. Vi får väl se..

Har iaf sovit som en gris i natt. Igår kom systeryster hem med Twilight-filmen, så jag somnade till den igår kväll. Love it. Och imorgon blir det ju mer av det på bio. Även Tina ska dit, kanske har vi fått biljetter i samma salong? Ska kolla upp det sen, hihi. Det är visst många som ska gå vid den tiden imorgon. Jerrys kompis hade tydligen fått biljetter bakom oss. :] Man kanske träffar en hel del vänner och bekanta där.

Idag ska jag iaf åka hem. Skulle egentligen åkt hem igår men så blev det inte.
Måste hem och packa in saker jag sålt på Tradera. Maila köparna & sånt. Jobbigt. Sen ska jag söka CSN grejjs. Orka? Men man slipper iaf fylla i papper och sånt. Hejja internet!


Nu blir det lite frullis. Jag vill btw köpa nya skoooor!
Dessa tyckte jag var skitsnygga, men när jag provade dom.. njae.
Jag kände mig som en ny medlem i ABBA. (Fast jag älskar ju rosetten!)
Assvårt att hitta dom perfekta stövlarna. :Z





Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Sv; Ahw vad synd att det inte var samma salong. :/ Men men, vi ses säkert :D Haha.

I will! Tror jag kan någon dag nästa vecka, återkommer om det.. ;)



Mjo, WP är ju svårare än blogg, och det kostar. Men jag vet inte om jag ska ge det en chans till ändå. Får se, haha. ;<



Puss! <3



2009-11-20 @ 09:05:46
URL: http://pussydoll.blogg.se/
t a k a i ♥

svar:

duuu har en sjukt fin blogg <3

älskar den, hihi.



2009-11-20 @ 13:36:07
URL: http://takai.blogg.se/
t a k a i ♥

vill du inte vara med och tävla i min söta tävling? :3



kika in på min blogg! ^_^



2009-11-20 @ 13:36:30
URL: http://takai.blogg.se/
Sandi

sjukt snygga stövlar!



2009-11-20 @ 17:29:51
URL: http://sandili.se

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0