Pepparkaksfudges & glögg.

        2009-11-01 @ 21:11:51 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Hej alles.

Nu är jag hemma igen. Kom hem igår kväll.. jag är helt slut, både i huvudet och i kroppen. Förkylningen som jag haft i kroppen men inte låtit komma ut ordentligt, gör sig känd nu känns det som. Har liksom inte haft tid att vara sjuk. Somnade i soffan igårkväll och det gick tydligen knappt att väcka mej igen. :Z

Igår var vi på julmarknad i Wrams gunnarstorp. Supermysigt, mycket folk dock. Vi köpte med oss pepparkaksfudges och gammeldags glögg hem. Sen åkte vi hem tills sis och tände ljus i hela huset, drack glögg och myste. Härlig lördag med andra ord :) 

Idag har jag bara slappat med stort S. Sovit och tagit igen lite förlorad sömn.
Imorgon blir det städning & färga håret först, sen ska jag hänga på Jarran te tatueraren för han ska boka tid till sin efterlängtade tatuering :D nice nice.

Jag har fått en ny chokladlast - Lindts excellence choklad.. GAH! Mörk choklad med havssalt i. SÅ GOTT! Låter kanske konstigt att blanda choklad och salt.. men jag är konstig så... i luuuv it!

Nu ska jag dricka lite mer glögg sen ska jag nog tamejfan sova.
Vi hörz. ;D








 


Kommentarer
p u s s y d o l l

Sv; HONEYBUM BACK! <3

Åhw denna veckan såg full ut trots allt, har haft massor att göra, min ponke fyller år på fredag och allt. ;/ Men jag hoppas att det går nästa vecka! :D

Vilka dagar passar dig?



PUSS!



2009-11-03 @ 20:19:31
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0