Knasig natt och dimmig dag.

        2009-11-16 @ 12:40:11 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Natten har varit knas. Har legat och vridit och vänt på mig hela natten. Var gång jag varit på väg att somna så har jag fått något ryck i kroppen. Helknäppt! Har sovit kanske 2 timmar i natt? Sen vaknade Julia vid 4 i natt och låg och prata.. "Bababababa"... härligt vid den tiden på dygnet. ;]

Nu sover båda barnen och vi sitter och slappar i soffan lite. Utanför fönstret är det väääldigt, väldigt grått. Usch. Inte så värst uppiggande. När barnen vaknar blir det pepparkaksbak minsann. Så det där projektet blismalsomfan får vänta en dag till. För man kan inte baka pepparkakor utan att smaka. Det är typ emot alla religioner!

Man märker hur beroende man är av mobilen när man är här ute. Har noll täckning. Buhu.
Nu vaknade Jullan minsann, envisa tjejen. Ska byta blöja, sen ska vi dricka kaffe och försöka piggna till.


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0