Jag känner bara inte för det.

        2009-11-26 @ 23:04:17 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Vilken skitdag. Suck.. har egentligen inga kommentarer om den men fytusan vilken skitdag, kort sagt.

Igår köpte jag första boken i Twilight-serien, 'om jag kunde drömma'. Läst halva :P Köpte även en urgosig duschcremé! Dreams and wishes, LDB tror jag det var? Den luktar iaf vanilj&choklad. Melikealot!

Har inte så mycket mer att säga, jag är på ganska dåligt humör och då borde jag inte prata med någon eller ens öppna min trut, för det slutar aldrig väl.

Jag vet inte redigt vad som händer i helgen, vi får väl se va som sker. Har ärligt talat inte lust med något för tillfället. + att det är riktigt ont om cash nu. Får ju inte CSN förrän om minst 2 veckor and that, mina vänner, SUCKS!

Har precis legat med ansiktsmask i nyllet & känner mej lagom fräsch.
Ska gå och lägga mig nu och läsa i min bok tills jag somnar, yeaaaaah.
Också ska jag undvika att prata med mer folk idag för alla blir bara sura och trötta på mig när jag är så här, och jag förstår dom... faktiskt.

Godnatt snusmumrikar! ^_^'


Älskar dig mami!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0