In love with Edward Cullen

        2009-11-18 @ 20:25:04 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Oj, det är full storm ute. ><


Befinner mig ute på landet nu hos syster med barn och härute blåser det rejält kan jag säga. Ska sova här i natt. Är jetetrööött & hungrig, kommer nog däcka tidigt ikväll.

Imorse/förmiddags tog jag mej samman och såg på Twilight, finally. :] Och vad kan jag säga? Jag är helsåld. Kan konstatera att jag numera lätt tillhör den stora skaran som älskar denna filmen. Och Pattinson... Grrrr. SÅ SNYGG!
Om man kan vara kär i en fiktiv vampyr så är jag tamej sjutton det.

Jag tvingade även Jerry att se filmen idag. Han gillade också den. Så nu har vi bokat biobiljetter tills lördag för att se New moon. Can't wait!




Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Hur kan man inte älska Twilight? :D Helsåld!! <3 I LOVE!



2009-11-18 @ 21:41:02
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0