I can thrill you more than any ghost would ever dare

        2009-11-04 @ 19:59:06 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Jävla väder. :c Det snöar, regnar och BLÅSER! Kallt som tusan är det också. Inget kul alls. Sisodär 3 veckor i Thailand nu, det skulle göra susen.

Tänkte solat idag men det blev inte så. Är ju fortfarande förkyld så det är väl inte så himla smart att lägga sig i ett bakterieökande solbad då. Istället gick jag till Gina Tricot, köpte en gosig halsduk till mamma som hon ville ha, och en tröja till mig själv. Jag ville ha en rosa tröja som jag inte hittade i min strl på Väla igår. Men där fanns inga rosa alls i butiken i stan, så det fick bli en i rött ist, likadan som Sandra  köpte igår. :)

Imorgon ska vi till Malmö, tänkte gå in en sväng på Coolstuff (de som har webbutiken coolstuff.se) dom har ju massa roliga saker! :) Kanske en sväng inom Shock, om jag hittar dit.. haha.. Annars  får väl Jerry guida mig via telefon, för han VET det nu (han yrade runt i timmar i Malmö sist när han skulle hitta dit). ^^ Ja, sen blir det väl Caroli city kanske, har inte varit där sen dom byggt ut. Entré hade inte varit fel heller, dom har ju gamla goding-butiker som New yorker, Sisters point, Zara med mera.. Fast som sagt, jag ska inte köpa så mycket mer nu! Uää, jag är verkligen such a material girl.. Nä, jag ska mest bara försöka hitta ett minneskort till min mobil så jag får plats med lite mer musik och bilder i telefonen. Dom hade bara 8GB kort på maxi, det känns lite väl mycket tycker jag..

Innan jag stack hem var jag som sagt på maxi, var tvungen & handla någon middag. Det blev chillinoisette (chillikryddat fläskfilé kött) med en sallad och chillisås. YUMMI FOR MY TUMMY! Köpte även med mej mitt favoritchoklad från Lindt, men jag tror jag sparar det till lördag. Lördagsgodis, u know. ;D Mörkt choklad ska ju vara nyttigare säger dom.. (i okej mängd allså). Har aldrig gillat det förut, men nu har jag nästan börjat tycka om det mer än ljus choklad. Det är tack vare syrran min det! Hon älskar mörk choklad tillsammans med ett glas rödskjut ;D Fast rödvinet skippar jag nog. Forever that is. Blä :c

När jag kom hem såg jag att jag fått hem min nya bok jag köpte på Tradera = happiness. I bokhandeln kostar den runt 250 spänn och jag gav 65 kr för min. Helt ny. Tradera is the shiet ^^ Dessutom så har jag två härliga avsnitt av GG att se = ännu mer happiness. Så nu är min kväll räddad.



Kommentarer
p u s s y d o l l

SV; Haha allvar? Vad gjorde jag i dina drömmar? :p

Puss! <3



2009-11-05 @ 19:03:08
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0