I belive everything happens for a reason

        2009-12-01 @ 00:04:11 | Vardagligt | Kommenterer (2)
Tänkte uppdatera lite här.. har inte orkat det förräns nu typ.

Anyways.. var på 25-års fest i lördags, hos Jerrys vän Stefan. Det var trevligt. Alla trodde som vanligt att jag och Jerry var ett par. Haha. Det är vi INTE! Vi är bästa vänner och kramas & flippar mycket så det kan väl kanske se ut så för folk som inte vet. Men så är inte fallet iaf. Utgången efteråt gick däremot lite utför.. massa onödigt drama och skit som inträffade, men skit samma. Shit happens. Nog om det.
 
Igår var jag med min mami på julskyltningen i stan. Det var mysigt. Synd att vi aldrig har någon snö här nere när det är julskyltning (öh ja, vi har väl inte mycket snö resten utav vintern heller, men iaf...), man tappar lite av julkänslan då, men det var mysigt iallafall.

Är ute hos min systeryster nu för att hennes sambo är iväg och jobbar och de små barnen fick svininfluense-vaccinationen idag och jag är här som backup om dom skulle bli krassliga. Vaccinationen i sig gick bättre än väntat, de skrek bara precis vid själva sticket. Sen har kvällen varit lugn fram tills nu, då Ville vaknade och börja gråta hejdlöst. Vet inte om han har ont eller drömt en mardröm men jag hoppas isåfall på de sistnämnda.

Jag ska väl också lägga mej nu. Stannar nog här tills onsdag, på torsdag blir det Ullared ;)

Kommentarer
S

miss yoou



2009-12-01 @ 00:12:53
Sandra, Englas mamma!

<3



2009-12-01 @ 12:25:00

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0