How will it ever work out fine?

        2009-11-23 @ 23:24:48 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Idag har jag insett en av många bittra sanningar. Nämligen vilken hemsk jäkla kondition jag har i dagsläget. Jeeezus! Och jag är inte ens rökare! :| Träffade Jessika & Tina i stan i morse, & så gick vi till simhallen. Ingen av oss var särskiiiilt peppade att simma en grå måndagsmorgon. Meeen, vi tog oss samman och gjorde det iallefall. Det blev inget jetelångvarigt, men det blev av iallefall! Alltid något. ;] Men fy tusan vad jobbigt det var. Märks att man inte simmat på X antal år. Men samtidigt så var det skönt. Har alltid älskat vatten.. Bara man inte gör som Marcus och dyker rätt ner i betongen och spräcker näsan ;] Haha awh. Stackars liiiiten. 

Efter simningen var vi vrålhungriga så vi gick till Bagel's café och käkade bagels & drack kaffe. Oh my va gott! Tog en bagel med cheddar cheese bröd & rödlöksfyllning. Min mage sjöng hallelujah! Efter det gick jag & Jessika på stan ett tag & handla lite julklappar. Nu har jag faktiskt bara 2 klappisar kvar & köpa! Skönt. Var oxå inne på Lagerhaus en sväng och köpte snödekoration, hihi. Man får köpa låtsassnö när man aldrig får nån riktig jue. Men, gosh, jag älskar Lagerhaus. Där finns så mycket man vill ha...! När jag väl hittat en lägenhet kommer jag att handla mej fördärvad där inne.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på lite Alanis...
Har egentligen inge mer att skriva om. 
Faktiskt, så är jag lite deppz ikväll.
Fast det är inget jag orkar gå in på, det går väl över som man säger.
Ibland orkar man bara inte.........


Och just ja... jag var bara tvungen....  ↓



Kommentarer
t a k a i ♥

hahahah, orka att bilden såg bättre ut såhär :D <3



2009-11-24 @ 13:57:05
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0