Honey, find yourself a short pier and go for a long walk.

        2009-11-03 @ 19:01:43 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Gokväääll.

Det var ju en nedrans envis förkylning jag åkt på! Det är som att det finns i kroppen och gör mig trött och snurrig, men inte bryter ut ordentligt. Jobbigt. Men så länge man inte har grisinfluensa så får man väl vara glad.

Mitt sovrum ser ut som ett bombnedslag x 1000. Kläder everywhere. Jag har tänkt för mig själv varenda dag sen jag kom hem: "oj, jag MÅSTE städa imorgon". Men så dyker det upp roligare saker att sysselsätta sig med. Som till exempel att träffa sina söta vänner. Igår träffade jag Jerry i stan, vi var & bokade tid tills hans tatuering så på måndag sitter han där med nålen i bröstet ^^, och jag ska såklart vara närvarande som moraliskt stöd. Hihi. Det är samma tatuerare som gjort mina sista två tatueringar (armen och skuldran). Han är riktigt duktig. Bra på detaljer och noggran & så. Det var ett jävla regnande så det var inte nåt gå-på-stan-väder direkt, så vi satte oss inne på Ebbas fik där jag käkade världens största baguette och Jerry slörpade i sig en latte med vaniljvisp för glatta livet.

Imorse åkte jag till Väla och träffade Sandra & Engla. Vi gick några varv i affärerna, snackade lite, käkade lite på graffitti. Jag köpte en stickad lång rosa tröja på h&m samt übernice jeansleggings på vero moda. Luv them! Perfekt passform. Det var trevligt som alltid med dej hjärtat <3 Önskar att vi kunde ses oftare än vi gör.

Nu ligger jag i sängen & slappar, har tryckt i mig två panodil. Imorgon tänkte jag.. städa *ehehe* och sen kanske åka och sola.. sen vet jag inte. Får hålla mig hemma så jag kan spara lite av mina pengar, haha ^^ På torsdag blir det Malmö tror jag, fredag vet jag inte. Lördag kanske umgås me Jerry o hans grabbar? Vi får se. Måste bli frisk nån jävla gång känner jag! Men det är så tråkigt att vila ><

Nu ska jag läsa lite bloggar & vänta på att veckans höjdpunkt Desperate housewives ska börja. :D





Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0