Hjärta

        2009-11-09 @ 21:59:07 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Har visst inte klottrat här på ett tag så får väl göra det nu. :)

Helgen gick snabbt, i lördags kom min systerson hit & skulle sova här tills söndag. Så det har varit full sysselsättning för mig i helgen. Plus att jag har varit krasslig som fan. Men men. Nu börjar jag nog  bli bättre.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag var med Jerry hos tatueraren när han skulle gadda sig. Det blev supersnyggt! Aweh. Jag vill också tatuera mig. Nu nu nu! Men jag har icke råd för tillfället.. ;/ Sen satte vi oss på donken ett tag, J käkade big mac & co + cheeseburgare, jävla matvrak, och jag tog en milkshake. Vägde mej imorse och nu får det fanimej vara nog på det här skitet! Måste gå ner minst 5 kilo nu, jävla tjocksmock har jag blivit.

Imorgon ska jag bara ha en lugn fixar-dag, pilla designer, lägga upp annonser på tradera osv. På onsdag ska jag vaccinera mig. Med min vanliga otur lär jag väl få dras med alla bieffekter man kan få. ;/ Ska iaf ta en fika med Teenah efteråt, om jag överlever sprutan. ;D

Nu ska jag ta mej en kopp jordgubbste.





Fiiiin va? :)


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0