Hey you, get off my cloud.

        2009-11-14 @ 17:53:03 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Äntligen hemma från Väla. Jag var hyffsat pigg när jag vaknade idag, men NU... dödstrött.  Fast det är ju inte så konstigt, vi var på Väla redan runt 11 och kom hem nu liksom. Anways, det var mysigt att gå på Väla idag. Inte för mycket folk och det är ju alltid skönt. Åt nachos tallrik på Taco house & sen var vi och fikade på Waynes. Åt världens goaste (och sötaste) äpplekaka med knäcktäcke. Gissa om det var GOTT?! Eh ja. Fast väldigt, väldigt sött. Rena rama sockerbomben. Jag kunde inte äta upp allt ens..

På tal om socker så hade dom någon info om diabetes på Väla idag så jag och mamma passade på  att kolla vårt blodsocker. Mamma hade 3,7 och jag hade högre - 4,2. Man skulle ligga mellan 3,5-7. Så det var ju bra! Tur dock att vi tog testet INNAN sockerbombs-fikan och inte efter. Då hade det nog smällt lite över gränsen. ;]

Jag handlade i övrigt inget speciellt, eftersom jag är så fattig just nu.
Blev någon liten julklapp samt min älskade lykta som jag kärade ner mig i för ett tag sen, på Panduro. Nu kunde jag inte låta bli att köpa den längre.
Den är så fin!

Ikväll blir det bara lugnt, tänkte kolla på Twilight, har inte hunnit det ännu. ><
Jag har fortfarande ont i armjäveln! Gaah..


Dagens låt: Foo fighters - My hero






Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0