Gris-sprutan.

        2009-11-11 @ 13:26:49 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Har grymt ont i huvet idag. Sover väl för dåligt? Är förkyld också. FORTFARANDE. Eller ja, det är inte så farligt.. är mest trött och übersnorig typ, haha. Skulle ju egentligen fikat med söt-Teenah idag. Men jag fick ställa in.. :[ har sovit massa idag, det behövdes verkligen.. Har inte varit en lugn stund på flera veckor känns det som.

Har varit iväg och postat iväg min D&G-klocka nu, som jag sålt på tradera & handlat mat. Ska göra korv och stroganoff med ris idag. Ska bara äta LITE. Ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag ner till vårdcentralen och ta vaccin. Har läst om så himlans många biverkningar nu så det känns ju jetetryggt. NOT. Jaja, det får gå som det vill. Jag har ingen energi att vara nervös ^_^

Ikväll ska jag se på twilight. NEJ JAG HAR INTE SETT DEN ÄN! Alla blir chockade när jag säger det. Så nu måste jag se den, jävla tjöt! Bäst för er att den är bra. ;P

Jag uppdaterar senare om jag överlever sprutjäveln.
Håll tummarna.



Kommentarer
Sandi

jag hör väl till den "udda" mängden människor som tyckte Twilight va skit. plötsligt bara kom det andra vampyrer och skulle ha hon det handla rom, liksom, wooot?! nej, skitkass.



2009-11-11 @ 23:12:28
URL: http://sandili.se

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0