Tjockis.

        2009-11-15 @ 22:52:24 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Är hemma hos sis nu, endast jag är vaken.. sis ligger och sover sött här i soffan. Vi har kollat lite på Robert Gustavsson - De ä kanon. Ska väl snart sova, imorgon ska vi på kyrkis och så ska vi baka pepparkakor med Ville. Får se hur det går ;)

Ätit turkisk peppar och har ångest över allt skit man stoppat i sig i helgen. ÖRK! Neej, det måste bli andra bullar nu. Eller ja, inga bullar alls faktiskt.. Usch. Tänkte sticka iväg och simma också nån dag. Lite ångest över att visa sig i bikini nu men wtf... jag får simma på morgonen eller något när det bara är panschisar i simhallen. ;)


Ne hörni.. projekt bli smal som fan börjar från och med nu!


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0