Svarta linjer

        2009-11-06 @ 10:48:16 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Idag släpps Kents nya album Röd! Och jag och systeryster har bokat biljetter till koncerten i mars ♥

Gaah, jag vaknar så tidigt nu om dagarna. Alltid innan 8. Hejja. Och alltid dunderförkyld också tydligen. Börjar undra om jag är kroniskt förkyld...

Igår var vi i Malmö, jag fick knarka panodil hela dagen för att orka. Caroli city var skittråkigt, typ bara vanliga affärer som h&m, lindex, kappahl.. = boring. Sen var vi inne på Coolstuff, som jag skrev om. Men det var också en besvikelse. Pytteliten affär, vilket förvånar mig efter som dom har så himmelens mycket prylar på sin hemsida! Men men. Dyrt var det också.

Vi körde inom Center Syd och käkade på Katjas som vanligt. Dom har världens godaste grekiska sallad där! Ja, all mat dom har där är faktiskt god. Sen gick jag in på Vero Moda och köpte ett par till av de där supernajsiga jeansleggingsen som jag köpte på Väla häromdagen, fast i grått nu. Var även en sväng på New Yorker, hittade inget speciellt, köpte en najsig tröja med nitar på som fanns på REA.

Köpte även ett nytt minneskort till min mobil, men det bara krånglar! Får se om jag får rätt på det annars ska jag lämna tillbaks skiten.

Fick papper igår om vaccination mot grisinfluensan.. jag tror jag ska ta sprutan på onsdag. Är dock inte säker ännu.. är lite velig. Men eftersom mitt immunförsvar är apkasst så borde jag kanske? Gah, jag får se.

Hur ska ni göra? Har ni vaccinerat er eller ska ni?



Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0