Sweet dude.

        2009-12-11 @ 14:28:13 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Hej och hå.

Kom precis hem från stan. Varit och solat, handlat kattmat till pluttiskisen, varit inom Catflash och bokat tid för mitt hår, köpt mig ett par jeans.
Yada yada..

Är på allmänt dåligt humör idag, trött i huvudet och ont i magen. Tror jag ska lägga mej i sängen ett tag med värmedynan på magen och sova en stund. Känns som om jag behöver det. Sen ska jag börja jobba med två bloggdesigner, och om jag hinner tänkte jag fixa en ny åt mig själv också. Är rätt trött på denna nu. Vill ha mer färg!

Det är en apa på rymmen där min syster bor, så jag skrev till henne på facebook och varnade henne. Apan hade rymt från en djurpark. Haha! Ville, min systerson på snart 2 år, undrade om det var Nicke Nyfiken. ;] Kul att vakna upp på morgonen så sitter där kanske en apa ute på terassen och kliar sig i huvet. Kan se det framför mej ^^


Klickade btw hem denna godingen igår:

Kommentarer
p u s s y d o l l

Sv; Roligt att du gjorde listan :D

Åh den där blusen har jag köpt, men sålde den igen. Fett besviken blev jag :/



2009-12-11 @ 15:38:17
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0