Pain in my tiny shopping feets.

        2009-12-12 @ 23:52:03 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Mina små storlek-36-fötter svider och klagar av trötthet. Först klampade jag och mamma runt på Väla, sen åkte vi vidare till Center Syd. Galet. Att ge sig ut på shoppingäventyr en helg så här nära inpå jul, det är GALET. Med stora versaler. Men heyhey, jag lever! Jag var tvungen att gå och lägga mig och sova två timmar när jag kom hem. Orkade ingenting.

Jag handlade en HEL del idag, vågar inte ringa och kolla mitt konto. Jag gör det en annan dag tror jag. Sen så är jag lite arg på min plånbok, inte bara för att den är för tom, utan också för att den piper när jag går in och ut i affärer! Och alla stannar upp och stirrar på mig som om jag vore en rå-snattare. Oh well, det piper inte i alla affärer. Men på Hemtex och Cervera iallafall. Skumt. Får köpa en ny plånbok helt enkelt.. :]

Ikväll är jag trött, trött.. och ångest för att jag åt typ en hel låda med romerska bågar. Romerska bågar är en väldigt korkad, jobbig och GOD last jag har. Suck. Vänta bara tills jag får mitt CSN-kort, det blir raka vägen till friskis & köpa ett träningskort! Orka. Jag vill inte ha M i storlek. Jag vill ha S. Eller allra helst XS. Jag mår fasicken inte bra som det är nu. Känner mig.. som en tjock groda. Näe. Imorgon får det bli en lång promenad runt ramlösa tror jag! Jag ska nog allt ta tag i det där.

Nu ska jag kika runt lite på tradera... shoppoholicen i mig tar över datorn.
Bjuder på en ful-bild från provrummet idag vetja. Varsegod.



Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Skulle du inte börja på Impulse då? :D



2009-12-13 @ 20:44:38
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0